نشست هیات مدیره موسسه هزارسنگر با رئیس آموزش و پرورش آمل برای همکاری در برگزاری دوره‌های ضمن خدمت

  • تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
  • نظرات : بدون دیدگاه

نشست هیات مدیره موسسه هزارسنگر با رئیس آموزش و پرورش آمل برای همکاری در برگزاری دوره‌های ضمن خدمت

آمل – در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هزارسنگر و مدیران اجرایی این موسسه و رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل و معانونین این اداره برگزار شد، طرفین در خصوص همکاری در برگزاری دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست شکری، رئیس موسسه هزارسنگر، ضمن معرفی این موسسه و فعالیت‌های آن در حوزه‌های فرهنگی و هنری، اظهار داشت: موسسه هزارسنگر با بهره‌مندی از اساتید مجرب و متخصص، آمادگی دارد تا دوره‌های ضمن خدمت متنوعی را برای فرهنگیان شهرستان آمل برگزار کند.

حجت الاسلام ابراهیم زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل، نیز در این نشست با ابراز خرسندی از همکاری با موسسه هزارسنگر، گفت: آموزش و پرورش همواره به دنبال ارتقای سطح دانش و مهارت فرهنگیان بوده و از برگزاری دوره‌های ضمن خدمت تخصصی استقبال می‌کند.

وی افزود: امیدواریم با همکاری موسسه هزارسنگر، بتوانیم دوره‌های ضمن خدمت مفید و مؤثری برای فرهنگیان شهرستان آمل برگزار کنیم و سطح کیفی آموزش در مدارس را ارتقا دهیم.

در این نشست، مقرر شد که دو طرف تفاهم‌نامه‌ای را برای همکاری در برگزاری دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان به امضا برسانند. همچنین، مقرر شد که کمیته‌ای مشترک از سوی دو طرف تشکیل شود تا جزئیات مربوط به برگزاری این دوره‌ها را بررسی و نهایی کند.